Publicitate

Gigantul american PepsiCo Inc. a început un acord strategic cu Aqua Carpatica, apa de izvor româneasca premium, prin care PepsiCo va detine 20- din actiunile Aqua Carpatica. Conform acordului, PepsiCo va avea drepturi de a distribui apa de izvor în România si în Polonia, cu oportunitati de extindere pe alte piete, inclusiv în Statele Unite.
Aqua Carpatica, este un brand creat de antreprenorul elvetian-grec Jean Valvis în 2010, prezent din 2016 pe 16 piete internationale.

”PepsiCo, Inc. a anuntat ca a început un acord strategic cu Aqua Carpatica, apa de izvor româneasca premium, prin care PepsiCo va detine 20- din actiunile Aqua Carpatica. Conform acordului, PepsiCo va avea drepturi de a distribui apa de izvor în România si în Polonia, cu oportunitati de extindere pe alte piete, inclusiv în Statele Unite.

Înfiintata de antreprenorul elvetian-grec Jean Valvis în 2010, linia de produse Aqua Carpatica include apa plata de izvor si ape minerale naturale carbogazoase care sunt îmbuteliate la sursa, în Muntii Carpati din România.

„Suntem încrezatori ca valoarea puternica a brandului Aqua Carpatica va rezona cu clientii si consumatorii nostri la nivel global”, a declarat Silviu Popovici, CEO al PepsiCo Europe.

Apa minerala naturala carbogazoasa premium de la Aqua Carpatica nu contine nitrati si sodiu si ofera electroliti naturali, precizeaza compania.

„Sunt încântat de oportunitatea de a ne uni fortele cu PepsiCo pentru a ne extinde amprenta în Europa si pentru a explora oportunitatile de a aduce Aqua Carpatica si beneficiile sale pentru sanatate unor noi consumatori în noi piete. În putin mai mult de un deceniu, Aqua Carpatica a devenit un brand îndragit în Europa, pe care aspiram sa îl listam la bursa în viitor. Sunt încântat ca PepsiCo împartaseste viziunea noastra de a creste brandul în Europa si la nivel global”, a declarat Jean Valvis, fondatorul Aqua Carpatica.

Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de tari si teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 79 miliarde dolari în 2021, adus de un portofoliu de alimente si bauturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker si SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gama variata de produse alimentare si bauturi savuroase, inclusiv branduri ce genereaza fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzari de retail.

Brandul Aqua Carpatica a luat fiinta în 2010, iar pâna în 2016 si-a stabilit o prezenta internationala în 16 tari de pe patru continente.

Citește toată știrea

Aqua Carpatica se pregăteşte să cucerească America. Gigantul PepsiCo va deţine 20% din acţiunile firmei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Publicitate