Publicitate

Într-o lume a evolutiei constante, succesul sau esecul unei companii depinde din ce în ce mai mult de prezenta sa în online. Datorita ascensiunii Google si aparitiei smartphone-ului, nu a fost niciodata mai usor sa compari si sa alegi serviciile care ti se potrivesc cel mai bine. Aceasta evolutie rapida a modului în care au fost facute în mod traditional afacerile a schimbat obiceiurile si preferintele consumatorilor, iar producerea de continut editorial a devenit imperativa, mai ales pentru o companie B2B.
Continutul editorial permite business-urilor sa-si demonstreze cunostintele, experienta si autoritatea fara a se concentra în primul rând pe vânzarea bunurilor sau serviciilor personale. Una dintre cele mai bune modalitati de productie editoriala este reprezentata de advertorialele pentru SEO.  

Aceste advertoriale SEO sunt o forma scrisa de publicitate platita, ce au ca obiectiv educare cititorului si nu vânzarea unui anumit produs sau serviciu. Ele se regasesc pe paginile de publicitate ale publicatiilor, magazinelor si revistelor online, cataloagelor de specialitate, site-uri generaliste de informare, blogurilor si paginilor de social media. 

Advertorialele pot fi de mai multe forme, de la interviuri si pâna la recenzii, însa cel mai întâlnit tip este cel sub forma de articol de presa.  

Acum ca am trecut putin prin partea teoretica, este momentul sa ajungem la adevaratul motiv pentru care am venit aici. Cum îti pot ajuta aceste advertoriale SEO business-ul?

Iata care sunt beneficiile investitie în acestea:

Cresterea încrederii afacerii tale în ochii Google;
Cresterea pozitionarii business-ului tau în motoarele de cautare prin link building de calitate;
Cresterea traficului de tip referral – link building-ul de calitate va aduce utilizatori noi pe site în mod direct, datorita faptului ca acestia au citit advertorialul si au fost convinsi sa dea click pe link-ul de trimitere catre site-ul tau;
Cresterea traficului organic – datorita cresterii pozitie site-ului tau în rezultatele motoarelor de cautare;
Cresterea credibilitatii – datorita backlink-urilor care reprezinta o alta forma de a capata încrederea clientilor;
Indexarea accelerata – datorita trimiterilor realizate prin backlink-uri catre o pagina creata de curând, Google va afla mai rapid de existenta acesteia si o va indexa mult mai rapid.

Astfel, daca doresti sa excelezi în domeniul tau, continutul SEO este cu siguranta cheia succesului. Indiferent ca vorbim de advertoriale SEO sau articole SEO, este foarte important ca acestea sa fie de calitate, sa transmita informatii educative, corecte si pertinente. Investeste cu cap într-un specialist SEO, care sa te poata ajuta cu cea mai buna strategie pentru business-ul tau.

Citește toată știrea

Cum îți ajută advertorialele SEO businessul (P)
Publicitate