Publicitate

Podul de la Ungheni va avea latimea necesara pentru doua benzi de circulatie pe fiecare sens, desi e probabil ca marcajele sa directioneze circulatia pe o singura banda între cele doua puncte de control al frontierei. În perspectiva, însa, daca se va opera în regim de punct comun de control, circulatia pe pod ar putea fi fluidizata prin doua benzi concomitent. Iar într-o perspectiva mai îndelungata, în care ambele tari ar fi parte a aceluiasi spatiu european si Schengen, atunci punctele de frontiera ar putea deveni pur simbolice, fiind însotite doar de indicatoare rutiere, la fel cum se întâmpla între alte state din zona Schengen.
Podul e unul care va beneficia de întreaga infrastructura auxiliara a unui pod de autostrada, de la separare pe sensuri si bariere, pâna la iluminare moderna si un strat asfaltic civilizat.

Întrucât noul pod ar urma sa conecteze localitatile cu acelasi nume Ungheni de pe ambele maluri ale Prutului, cel mai probabil localizarea lui va fi alaturata de podul feroviar actual, urmând a fi construit si un drum mai lat de conexiune cu traseul E58 Ungheni-Chisinau. Ar fi vorba de un drum de doar câteva sute de metri, însa, întrucât în acest punct traseul trece foarte aproape de Prut.

Mai mult, pe piataauto.md

Citește toată știrea

FOTO Cum va arăta noul pod de autostradă de la Ungheni, peste Prut, între România şi Moldova
Publicitate