Publicitate

SEO (Search Engine Optimization) – pe larg, în limba româna, optimizarea site-urilor web pentru motoarele de cautare precum Google – este, printre altele, o componenta esentiala a marketingului online de tip SEM (Search Engine Marketing). Acest tip de marketing se refera la promovarea pe Internet a brandurilor, a bunurilor si serviciilor aferente, prin intermediul motoarelor de cautare, utilizând cuvinte cheie si expresii de cautare relevante.
Relevanta cuvintelor cheie si a expresiilor de cautare priveste atât nisa de activitate (domeniul în sine al business-ului respectiv), cât si interesele utilizatorilor – respectiv, CE anume cauta acestia pe Internet, astfel încât un brand sa fie suficient de productiv si profitabil ca adresabilitate / oferta comerciala, precum si modul în care acestia o fac (CUM cauta?).

SEM cuprinde, totodata, campaniile de tip PPC; adica, anunturile si reclamele platite direct catre motoarele de cautare care, spre deosebire de serviciile SEO (ce genereaza trafic organic), înregistreaza strict trafic platit. Traficul organic este, însa, cel mai dezirabil, fiind considerat traficul „de calitate”, cel care poate produce cele mai multe si reale conversii – motiv pentru care serviciile SEO sunt considerate un element cheie în industria marketingului online.

Din punct de vedere al marketingului online, traficul organic specific serviciilor SEO este deosebit de valoros întrucât atrage pe site-ul în cauza vizitatori care detin cel mai mult „capacitatea” de a deveni clienti reali ai ofertei comerciale accesate; încheind anumite tranzactii electronice ori actiuni concrete benefice brandului, în urma vizitelor lor virtuale.

Serviciile SEO vizeaza, astfel, activitati de link-building, practici de îmbunatatire a experientei utilizatorului în navigarea pe un website (UX – User Experience), strategii de cuvinte cheie etc. În felul acesta, în urma unei cautari pe Google efectuate de potentialii clienti, oferta va fi afisata în prima pagina cu rezultate, printre primele pozitii. Ceea ce se traduce prin mai mult trafic pe site si, implicit, sansa cresterii ratei de conversie (a încasarilor)!

Servicii SEO iAgency – Recomandarea noastra de top

SEO include atât activitati on-page, cât si off-page, detalii tehnice si strategice deopotriva. Pentru rezultate de top pentru business-urile digitalizate, recomandam o agentie… de top, cu servicii integrate: iAgency.ro.

Statistici… cheie despre eficienta Search Engine Optimization

Conform unui top de actualitate, privind cele mai eficiente tehnici / canale de promovare a brandurilor digitalizate, în general, Google si SEO se afla pe primul loc, cu un procentaj de aproximativ 70-. Locul al doilea este ocupat de retelele de socializare (peste 65-), iar pe locul al treilea se claseaza blogurile / vlog-urile (aproape 65-).

De asemenea, s-a constatat ca traficul organic (SEO) are o rata de conversie de 7 ori mai mare decât orice alta metoda de promovare.

De retinut!

Totusi, a nu se omite faptul ca SEO reprezinta un efort pe termen lung, iar succesul nu vine peste noapte. Este important sa urmati practici etice si sa va concentrati pe a oferi plusvaloare utilizatorilor, pentru a obtine rezultate durabile în clasamentele motoarelor de cautare în 2023 si pe mai departe. SEO este un proces în continua evolutie: monitorizati performanta site-ului dvs., analizati datele si adaptati-va strategia în functie de schimbarile de algoritmi si tendinte!

Citește toată știrea

Serviciile SEO, un element cheie în industria marketingului online (P)
Publicitate