Publicitate

Dupa ce, anul trecut, numarul curselor directe Iasi-Timisoara s-a restrâns de la trei la doua, la sfârsitul acestei veri vor disparea si vagoanele de dormit, respectiv cele cuseta. Unul dintre trenuri, Interregio 1833, cel care merge pe traseul Cluj-Oradea, va parcurge distanta de 789 km tot în 16 ore si 26 de minute ca pâna acum, dar cel de noapte, IRN 01763, care trece prin Cluj-Deva, mai pierde o ora: 18 ore si 23 de minute pentru 849 km.
Garniturile, doar cu locuri de clasa a doua (cu rezervare), vor avea o întrerupere pe parcurs. Între statiile Ilva Mica si Nasaud, pasagerii vor coborî din vagoane si vor merge cu autobuzul. Motivul: lucrari la calea ferata care vor începe pe 20 august si vor dura aproximativ doua saptamâni. Segmentul respectiv de cale ferata apartine Regionalei CF Cluj.

De mentionat ca, la începutul anului, CFR a semnat trei contracte pentru realizarea studiului de fezabilitate si a proiectului tehnic necesar modernizarii traseului feroviar dintre Cluj-Napoca si Suceava (310 km). Durata contractelor este de doi ani, iar reabilitarea liniei este menita sa creasca viteza trenurilor de calatori la 160 km/h si a celor de marfa la 120 km/h.

Citește toată știrea

„Trenurile foamei” Iaşi-Timişoara rămân şi fără vagoanele cuşetă. Pasagerii vor coborî din vagoane

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Publicitate