Incredibil sau nu, un baiat de 20 de ani a reusit sa câstige un premiu nevisat în urma unei simple reclame a companiei Pepsi. El împreuna cu prietenul sau au speculat anumite elemente cheie pe care le-au folosit în apararea lor. Povestea celor doi a ramas în istorie, În 1995, Pepsi a lansat un anunt pentru marfuri care pot fi schimbate cu puncte strânse din cutii si sticle de bauturi – câteva sute îti dau un tricou, 1.400 îti iau o jacheta si asa mai departe.
Si la sfârsitul reclamei, se spune ca poti câstiga un avion de vânatoare Harrier pentru 7 milioane de puncte. Fiecare copil care a strâns marfa este aratat ca aterizeaza pe gazonul scolii si zâmbeste: „Cu siguranta bate autobuzul!”. Ceea ce nu arata reclama a fost un fel de declinare a raspunderii care spunea ca acest lucru nu este adevarat, scrie theguardian.com
Nicio litera mica spunea ca Pepsi nu va oferi o aeronava militarizata de 32 de milioane de dolari oricui ar reusi sa adune 7 milioane de puncte. Din acel moment, John Leonard, în vârsta de 20 de ani, s-a hotarât sa extraga de la companie un jump-jet Harrier – acceptând oferta lui Pepsi ca fiind legitima, asa cum a sustinut cu fermitate de atunci.
El l-a implicat si pe un prieten de-al lui bogat si împreuna si-au dat seama ca Pepsi permite si achizitionarea de puncte pentru 10 centi bucata – reducând efectiv costul avionului la 700.000 USD.
Vezi mai multe detalii pe newsweek.ro