Publicitate

WhatsApp a ales echipa de Formula 1 Mercedes pentru prima sa sponsorizare în domeniul sportului, un acord multianual care le va oferi celor care urmaresc echipa de opt ori campioana mondiala continut exclusiv si actualizari din timpul cursei prin intermediul serviciului de mesagerie privata detinut de Meta, informeaza AP.
Acordul anuntat vineri este primul de acest fel pentru WhatsApp, care conecteaza peste doua miliarde de persoane la nivel global si este foarte utilizat în afara Statelor Unite. În timp ce americanii tind sa foloseasca iMessage prin intermediul telefoanelor lor Apple, WhatsApp este utilizat mai peste tot în restul lumii si devenise principalul instrument de comunicare pentru echipa Mercedes.

Directorul echipei, Toto Wolff, a declarat pentru The Associated Press ca nu este neobisnuit sa primeasca mesaje în grupurile de discutii WhatsApp de la membrii consiliului de administratie al Mercedes care pun la îndoiala strategia în timpul curselor.

„Încerc sa întorc telefonul cu susul în jos pentru a nu-i vedea pe membrii consiliului de administratie trimitându-mi mesaje: „La ce naiba se gândeste departamentul de strategie?””. a declarat Wolff pentru AP. „Este destul de amuzant. Uneori”.

Parteneriatul va evidentia noua functie de difuzare WhatsApp Channels, pe care Mercedes a început sa o foloseasca în septembrie. Echipa a adunat 656.000 de urmaritori înainte de Marele Premiu din Las Vegas.

„Am fost uimiti de modul în care echipa Mercedes se bazeaza pe WhatsApp pentru a mentine organizatia în functiune”, a declarat Will Cathcart, seful WhatsApp. „Sunt mândru ca vom lucra împreuna pentru a dezvalui modul în care WhatsApp aduce echipa lor împreuna si fanii mai aproape de actiune.”

Functia de difuzare permite celor de la Mercedes sa împartaseasca experiente si informatii din spatele scenei, actualizari din timpul cursei si continut care îi pune în evidenta pe pilotii Lewis Hamilton si George Russell si care nu poate fi gasit în alta parte. Canalul de difuzare permite reactii la postari, dar nu exista posibilitatea de comentarii.

Pentru Mercedes, Wolff considera ca WhatsApp este de nepretuit. El a spus ca poate trece o zi întreaga fara sa vorbeasca cu un singur membru al echipei, deoarece poate comunica cu întreaga companie prin intermediul canalelor WhatsApp. Este, de asemenea, principala sa linie de comunicare cu doi dintre copiii sai, care sunt studenti în California.

 

 

 

 

Citește toată știrea

WhatsApp a ales echipa de Formula 1 Mercedes pentru prima sa sponsorizare în domeniul sportului
Publicitate